Adresa
București
Program
Luni - Vineri: 8AM - 4PM
Weekend: 10AM - 5PM
Adresa
București
Program
Luni - Vineri: 8AM - 4PM
Weekend: 10AM - 5PM
Cum funcționăm?
CAPITOLUL I: Dispoziții Generale
Art. 1. Asociația Alumni InternshipGovRo este o organizație profesională, de persoane fizice, neguvernamentală, cu caracter nelucrativ, autonom şi apolitic, înființată în temeiul Ordonanței Guvernului nr. 26/2000 şi are personalitate juridică.
Art. 2. Asociația este organizată şi funcționează în baza prezentului Statut.
Art. 3. Asociația se constituie pe o durată nedeterminată.
Art. 4. Sediul social al Asociației este în Bd. Iancu de Hunedoara, nr. 6, bl. H4, Sc. 2, et. 3, Ap. 11, Sector 1, București.
CAPITOLUL II: Scopul şi obiectivele Asociației
Art. 5. Asociația Alumni InternshipGovRo își propune realizarea unui scop non-profit, nepatrimonial, constând în promovarea tinerilor în administrația publică din România.
Art. 6. Obiectivele Asociației sunt următoarele:
CAPITOLUL III: Membrii Asociației – moduri de dobândire şi pierdere a calității de membru
Art. 7. Asociaţia poate cuprinde membri fondatori, membri activi şi membri de onoare.
Art. 8. Membrii fondatori sunt cele șapte persoane care au semnat actele constitutive ale Asociaţiei şi au, implicit, și calitatea de membri activi.
Art. 9. Membrii activi
Art. 10. (1) Persoanele care doresc să devină membri trebuie să fie propuse din partea a cel puțin un membru al Asociației Alumni InternshipGovRo și să depună o cerere de adeziune în acest sens.
(2) Cererile sunt analizate, iar alegerea membrilor trebuie să se facă prin votul unanim al Consiliului Director.
(3) Sunt alese persoane de probitate morală care cred în scopul asociaţiei, sunt interesate de şi dedicate educaţiei şi voluntariatului, pentru a putea lucra în armonie în vederea îndeplinirii obiectivelor Asociaţiei.
Art. 11. Recrutarea de membri se face ori de câte ori există nevoi specifice.
Art. 12. Membri de onoare
Art. 13. Pierderea calității de membru al Asociației are loc prin:
Art. 14. Pierderea calității de membru al Asociației se constată sau se decide de către Adunarea Generală a Membrilor Asociației. Hotărârea Adunării Generale este executorie.
Art. 15. Membrii care se retrag sau sunt excluşi nu au niciun drept asupra patrimoniului. Ei rămân obligaţi a achita cotizaţia pe tot timpul cât au fost membri.
CAPITOLUL IV: Drepturi şi îndatoriri ale membrilor Asociației
Art. 16. Membrii Asociației Alumni InternshipGovRo au dreptul:
Art. 17. Membrii Asociației au următoarele îndatoriri:
CAPITOLUL V: Organizare, conducere, control
Art. 18. Asociația are următoarele organe:
Art. 19. Organele de conducere în întregul lor şi fiecare din membrii acestora răspund de activitatea organului respectiv în fața Adunării Generale.
Art. 20. Membrii Consiliului Director sunt aleşi pe o perioadă de 2 ani de către Adunarea Generală a Membrilor Asociației şi trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
Art. 21. Pentru a fi ales Preşedintele Asociaţiei, este obligatoriu ca membrul candidat să fi activat anterior în Consiliul Director al acesteia.
SECȚIUNEA A: Adunarea Generală a Membrilor Asociației
Art. 22. Adunarea Generală se compune din totalitatea asociaților şi este organul suprem de conducere al acesteia.
Art. 23. Adunarea Generală se întrunește în sesiune ordinară, respectiv extraordinară după cum urmează;
Art. 24. (1) Convocarea Adunării Generale în sesiune ordinară se face de către Consiliul Director în scris, cu cel puțin 15 zile înainte de data desfășurării adunării, prin poștă electronică și prin publicarea unui anunț pe pagina de internet a Asociației şi/sau prin afișarea la sediul Asociației.
În convocare vor fi precizate ziua, ora şi locul unde se desfășoară adunarea, precum şi ordinea de zi.
(2) Convocarea adunărilor extraordinare se face la inițiativa Consiliului Director sau la propunerea unei treimi din membrii Asociației.
Art. 25. (1) Adunarea Generală este valabil constituită dacă sunt prezenți cel puțin două treimi din totalul membrilor existenți la data convocării.
(2) Hotărârile Adunării Generale se iau cu votul a cel puțin jumătate plus unu din numărul membrilor prezenți cu excepția aprobării şi modificării Statutului, caz în care se cere o majoritate de cel puțin două treimi din numărul membrilor prezenți.
Art. 26. Atribuțiile Adunării Generale sunt următoarele:
Art. 27. Deliberările Adunării Generale se consemnează, prin grija secretarului, într-un registru de deliberări, accesibil oricărei persoane interesate, la care se vor anexa procesele-verbale de ședință.
Art. 28. Hotărârile luate de Adunarea Generală sunt obligatorii şi pentru membrii care nu au luat parte la Adunarea Generală sau au votat împotrivă.
SECȚIUNEA B: Consiliul Director al Asociației
Art. 29. (1) Consiliul Director reprezintă organul executiv al Asociației şi este ales de Adunarea Generală pe o perioadă de doi ani.
(2) Structura şi numărul membrilor Consiliului Director sunt stabilite de către Adunarea Generală la propunerea membrilor Consiliului Director în funcție de nevoile activității pe care aceștia o susțin în conformitate cu prevederile prezentului statut.
(3) Mandatele membrilor Consiliului Director pot fi reînnoite în cadrul unei ședințe ordinare a Adunării Generale.
Art. 30. Consiliul Director este format din:
Doamna DAN Mariana-Denisa – Președinte;
Doamna VASILE Sara-Georgia – Vicepreședinte;
Domnul COTEAȚĂ Cosmin-Ștefan – Secretar General
Domnul BOGDANFFY Robert – membru fondator, membru în Consiliul Director
Domnul VOICU Ionuț-Sorin – membru fondator, membru în Consiliul Director
Domnul STARK Alexian-Arthur – membru fondator, membru în Consiliul Director
Art. 31. (1) Preşedintele are următoarele atribuții:
(2) În exercitarea atribuţiilor sale, Preşedintele emite Decizii.
Art. 32. Vicepreşedintele are următoarele atribuții:
Art. 33. Consiliul Director exercită conducerea Asociației în perioada dintre sesiunile Adunării Generale şi hotărăște în toate problemele care intră în competența sa.
Art. 34. Consiliul Director are următoarele atribuții:
Art. 35. Consiliul Director are libertatea de a se întruni de câte ori activitățile prevăzute în Statut o cer.
Art. 36. Consiliul Director este răspunzător pentru întreaga activitate în fața Adunării Generale.
Art. 37. Fiecare membru al Consiliului Director este individual responsabil pentru actele şi faptele sale în cazul încălcării legislației sau dispozițiilor primite.
SECȚIUNEA C: Cenzorul/Comisia de Cenzori
Art. 38. Cenzorul reprezintă organul de control financiar intern al Asociației.
Art. 39. Cenzorul al Asociației este dna. BARBU Loredana.
Art. 40. În realizarea competenței sale, cenzorul:
Art. 41. În condițiile legii şi în limita posibilităților Asociației Alumni InternshipGovRo, cenzorul are dreptul să fie remunerat pentru activitatea depusă în cadrul Asociației.
Secțiunea D: Președintele de Onoare
Art. 42. Președintele de onoare al Asociației este dl. PUCHIU Radu.
CAPITOLUL VI: Patrimoniul Asociației Alumni InternshipGovRo
Art. 43. Patrimoniul inițial al Asociației este de 200 lei. Patrimoniul inițial este destinat exclusiv obiectului şi scopului asociației.
Art. 44. Patrimoniul ulterior al Asociației se formează din toate capitalurile mobile şi imobile atrase pentru îndeplinirea scopului asociației.
Art. 45. Veniturile Asociației pot proveni din:
Art. 46. Pot fi acceptate numai contribuţiile şi celelalte forme de creştere a patrimoniului care corespund scopului şi obiectivelor asociaţiei.
CAPITOLUL VII: Răspunderea patrimonială
Art. 47. Asociaţia răspunde prin patrimoniul propriu pentru toate angajamentele contractate de reprezentanţii săi în numele asociaţiei, în limita abilitării date. Niciunul dintre membrii asociaţiei nu răspunde cu bunurile sau veniturile proprii pentru angajamentele asociaţiei.
Art. 48. Membrii asociaţiei care acceptă să fie angajaţi într-una din structurile acesteia, sunt obligaţi să lucreze conform normelor de productivitate a muncii stabilite de asociaţie, prin regulamente, indiferent de funcţia deţinută.
CAPITOLUL VIII: Dizolvarea şi lichidarea Asociației
Art. 49. Asociația se dizolvă:
Art. 50. Asociația se dizolvă de drept prin:
Art. 51. Asociația se poate dizolva şi prin hotărârea Adunării Generale. În această situație, în termen de 15 zile de la data ședinței de dizolvare, procesul verbal, în formă autentică, se depune la judecătorie, pentru a fi înscris în Registrul Asociațiilor şi Fundațiilor.
Art. 52. Dizolvarea Asociației are ca efect lichidarea acesteia în condițiile legii.
Art. 53. Bunurile rămase în urma lichidării Asociației vor fi transmise către persoane juridice de drept privat sau de drept public, cu scop identic sau asemănător.
CAPITOLUL IX: Formalităţi
Art. 54. Asociaţia este reprezentată în justiţie sau în toate actele vieţii civile de către Preşedinte, care poate delega cu puterile sale un membru al Consiliului Director, al asociaţiei sau o altă persoană fizică sau juridică, în acest sens.
Art. 55: Structura asociaţiei (înfiinţarea de noi departamente, modul de pregătire a membrilor participanţi la proiecte, modul de realizare a şedinţelor – ordinea de zi, modalităţi de înscriere etc.) şi atribuțiile membrilor (delegarea de atribuţii, situaţii speciale etc.) pot fi definite sau redefinite în cadrul Regulamentului de Ordine Internă (ROI), în conformitate cu prevederile prezentului statut şi în spiritul legii.
Art. 56: Regulamentul de Ordine Internă este întocmit de câtre Consiliul Director şi aprobat prin votul a 50%+1 din membrii reuniţi în Adunarea Generală a Membrilor. Amendamentele la ROI sau orice altă hotărâre poate fi propusă de orice membru cu drepturi depline, dar se aprobă numai cu votul a 2/3 din personele prezente la Adunarea Generală a Membrilor.
Art. 57: Afilieri
Asociaţia se poate afilia la organizaţii şi federaţii române şi străine, naţionale sau internaţionale, cu condiţia respectării scopului şi obiectivelor sale.
Art. 58: Litigii
(1) Litigiile izvorâte din încheierea, modificarea, executarea sau încetarea convenției sunt de competenţa instanţelor judecătoreşti dacă părţile convenției nu le pot rezolva pe cale amiabilă.
(2) Litigiile personalului român angajat în asociaţie, ivite în raporturile cu aceasta, se rezolva în conformitate cu legislaţia muncii din România.
CAPITOLUL X: Dispoziții comune şi finale
Art. 59. Asociația are sigiliu şi însemne proprii.
Art. 60. Prezentul statut este valabil pe toată durata de funcționare a Asociației, modificarea sau completarea acestuia urmând a se face numai în formă scrisă şi cu îndeplinirea reglementărilor legale.
Art. 61. Prevederile prezentului statut se completează cu celelalte dispoziții legale în vigoare.
Art. 62. Prezentul Statut a fost aprobat de Adunarea Generală a Asociației Alumni InternshipGovRo.
Fii parte dintr-o rețea vibrantă de profesioniști și absolvenți dedicați schimbării pozitive în administrația publică. Contribuie activ și dezvoltă-ți cariera alături de noi!